zakázkové šití pouze po předchozí domluvě
Obchodní podmínky
Základní údaje:
Mgr. Hana Vaculínová - Vaculi
Polní 746, 664 52 Sokolnice
IČ 75566877, podnikatelka zapsaná v Živnostenském rejstříku MÚ Šlapanice
Podnikatel není plátce DPH.
(dále jen „prodávající“)
pro prodej zboží prostřednictvím internetového formuláře na webové adrese http://www.vaculi.cz
Stránky slouží zároveň jako prezentace výrobků výrobce dětského oblečení a doplňků, rovněž nabízíme zakázkové šití.
Mimo internetový formulář je možné učinit objednávku telefonicky nebo mailem.
1. Úvodní ustanovení
Zákazník (kupující) učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.
2. Předmět kupní smlouvy
Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - potvrzené objednávce (dále jen zboží). Prodávající se zavazuje, že bude svým zákazníkům dodávat zboží v souladu se specifikací uvedenou u zboží a vlastnostmi obvyklými prodaný druh zboží - vyhovujícím normám, předpisům a nařízením platným na území ČR.
3. Uzavření kupní smlouvy
3.1. K uzavření kupní smlouvy dochází odesláním objednávky kupujícím a následným potvrzením přijetí této objednávky.
Prodávající následně po obdržení objednávky potvrdí přijetí objednávky kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce. V potvrzovacím emailu je nakupující informován o stavu zboží, termínu realizace a dodání objednávky a jsou mu zaslány podklady k platbě v případě zvolení platby předem.
3.2. Prodávající je v závislosti na charakteru obchodu (množství zboží, hodnota objednávky aj..), vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky či písemně.
3.3. Mimo elektronický formulář je možné objednat zboží na e-mailu info@vaculi.cz, případně telefonicky na kontaktním telefonu 777 898 175.
4. Cena a platba za zboží
4.1. Ceny zboží uvedené na stránkách www.vaculi.cz jsou platné v okamžiku objednání. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní cena zboží.
4.2. Způsoby platby (zvolí si nakupující před odesláním objednávky)
- platba předem na bankovní účet prodávajícího
- platba na dobírku (s doplatkem za doběrečné)
5. Dodání a převzetí zboží
5.1. Prodávající odesílá zboží v souladu s informacemi uvedenými u dostupnosti konkrétního zboží. Závazné je vždy potvrzení objednávky ze strany kupujícího (ne vždy je zboží dostupné v požadované kvantitě, případně mohlo být zakoupeno jiným kupujícím a do systému se tato změna neaktualizovala). V případě jakýchkoliv nesrovnalostí je kupující kontaktován na kontaktní e-mail nebo telefon.
Možnosti dostupnosti zboží:
Položky skladem (ikona: zelené autíčko) odesíláme do 3 dnů od potvrzení objednávky (balíčky odesíláme zpravidla 2x týdně)
Položky na objednávku (ikona: oranžové autíčko) – jsou zhotoveny po přijetí objednávky do 2 týdnů po přijetí objednávky, o zhotovení zboží je zákazník informován emailem
Šití na zakázku (ikona: modré autíčko) – jedná se o zakázkové šití na přání nakupujícího mimo aktuální nabídku e-shopu, je nutná platba předem na účet prodávajícího. Uvedená doba realizace zakázky (dodání) 2 týdny se počítá od data připsání platby na účet prodávajícího, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
Položka již není dostupná (ikona: červený křížek): bohužel tato varianta již není možná ušít ani na zakázku (materiál již nemáme sklade apod.)
5.2. Zboží je odesíláno jako doporučená zásilka nebo jako balík do ruky společností Česká Pošta. Způsob dopravy si zvolí zákazník při objednávce zboží. Jako doporučenou zásilku je možné odeslat objednávky do hodnoty 650 Kč.
Ceny dopravy jsou platné pouze při doručení do České republiky:
Způsob doručení při platbě předem
Způsob doručení | Cena | pozn. |
Doporučená zásilka | 65,- Kč | pouze pro objednávky do 700,- Kč |
Balík do ruky | 119,- Kč | |
Balík na poštu | 119,- Kč | |
Zásilkovna | 70,- Kč | |
DPD Kurýr | 119,- Kč |
Při nákupu nad 1800,- Kč je doprava ZDARMA.
Doplatek - dobírka +39 Kč (k výše uvedeným možnostem)
5. 3. O odeslání zboží je zákazník informován emailem a je v jeho zájmu si doručení zásilky ohlídat. Na vyžádání zasíláme kód zásilky/balíku.
5.4. Pokud kupující obdrží zásilku porušenou nebo nekompletní je povinen o této skutečnosti prodávajícího informovat neprodleně, nejpozději do 3 pracovních dnů od vyzvednutí zásilky.
5.5. Pokud si kupující zásilku na poště nevyzvedne a tato se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující o této skutečnosti informován emailem. Na náklady kupujícího je možné opětovné zaslání zásilky. Pokud zákazník poštovné zaplatit odmítne, případně s prodejcem nekomunikuje, kupující mu vrátí peníze vč. poštovného (v případě platby předem) na účet, z kterého platbu obdržel a to do 7 pracovních dnů od obdržení nevyzvednuté zásilky.
6. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
6.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (i bez udání důvodu). Lhůta 14-ti dnů začíná běžet dnem převzetí zboží. Toto právo se vztahuje na zboží z běžné nabídky prodejce (ikona: zelené a oranžové autíčko).
6.2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží vyrobeno nebo upraveno na přání zákazníka. Patří sem např. realizace dětského oblečení, doplňků a bytového textilu na míru, nebo mimo běžnou nabídku (např. výběr ze vzorníku), zakoupení zboží v jiných velikostech než je rozmezí velikostí běžně nabízených. Tyto položky jsou pro rychlou orientaci označeny modrou ikonou autíčka – zakázkové šití.
6.3. Kupující je povinen před vrácením zboží o této skutečnosti prodávajícího písemně informovat (např. elektronicky) a sdělit účet, kam má být částka za zboží vrácena.
6.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nenošené, neprané a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Zboží není možné vracet na dobírku.
6.5. O obdržení zboží zpět je kupující informován emailem, částka za zboží je kupujícímu vrácena do 7 pracovních dnů na účet, který si stanovil. V případě změny cen zboží, vrací prodejce nakupující částku, za kterou bylo zboží zakoupeno v den potvrzení objednávky. Pokud byla vrácena objednávka kompletní, vrací prodávající i částku zaplacenou za poštovné.
7. Reklamace zboží
7. 1. Spolu s odesláním zbožímje kupujícímu zasílán i doklad (faktura) buď v papírové nebo elektronické podobě.. Tento doklad slouží zároveň jako záruční list, stejně jako samotná povrzená objednávka.
7.2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebeno jeho používáním či poškozeno nevhodným zacházením. Podmínky údržby zboží jsou popsány přímo u popisu zboží nebo jsou součástí zboží. (návody na údržbu, etikety s pracími symboly apod.)
7.3. O zahájení reklamace je nakupující povinen informovat prodejce před odesláním zboží písemně, např. elektronicky, a to před odesláním zásilky. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.
7.4. Reklamace je prodejcem vyřízena nejpozději do 30 dnů od obdržení zboží nebo části zboží zpět. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník předem informován písemně (elektronicky).
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 17. října 2018